«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Хабарлама

Астана қаласының Кәсіпкерлер Палатасы 2021-2025 жылдарға арналған кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі Ұлттық жоба шеңберінде "Мен-Кәсіпкер" құралы бойынша ШОБ (шағын орта бизнес) субъектілеріне және кәсіпкерлік бастамасы бар жеке тұлғаларға қызметтер көрсету үшін Астана қаласындағы әйелдер кәсіпкерлігін дамыту Орталығына (бұдан әрі – Орталық) менеджер-кеңесшісі ретінде жұмыс істеу үшін Қазақстан Республикасы азаматтарынан өтінімдерді іріктеуді жүргізудің басталғаны туралы хабарлайды:

Міндеттері:

  • Көрсетілетін қызметті алушылардың қажеттіліктерінің сипатын зерделеу және "Мен-Кәсіпкер" жобасы шеңберінде қажетті көмекті көрсету;
  • Кәсіпкер әйелдердің тәлімгерге деген қажеттіліктерін анықтау, орталық аппаратқа өтінімді қалыптастыру және жолдау;
  • Кеңес беру, орталықтарға жүгінетін көрсетілетін қызметті алушылардың неғұрлым өзекті проблемалары мен қажеттіліктерін анықтау және олардың сұрауын қалыптастыру. Өтініштер мен мәліметтер базасын жүргізу;
  • Кәсіпкерлердің оқу қажеттіліктерін анықтау, оқыту тақырыптары бойынша сұраныстарды жинау және жинақтау, оқуға өтінімдерді қалыптастыру және ОА-ға өтінімдерді жіберу;
  • "Бір ауыл-бір өнім" жобасын іске асыруға көмек көрсету, Бренд-комитеттердің жұмысына қатысу;
  • Материалдарды (ақпараттық мақалаларды, посттарды, анықтамаларды және өзге де материалдарды)дайындау;
  • Есептерді жүргізу және ұсыну;
  • Қызметтерді сатып алуға жәрдемдесу.

Іріктеуге қатысушыларға қойылатын талаптар:

  • Құқықтық немесе экономикалық жоғарғы білімнің болуы;
  • Кәсіпкерлікті қолдау және/немесе консультациялық қызметтер көрсету саласында және/немесе мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру саласында кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
  • Нормативтік құқықтық актілерді (ҚР Кәсіпкерлік Кодексі, "Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер палатасы туралы" ҚР Заңы және т. б.), сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті реттейтін нормативтік құқықтық актілерді білу;
  • Бизнесті қолдау саласындағы мемлекеттік бағдарламаларды және оларды іске асыру;
  • Сатып алуды жүзеге асыру тәртібін білу;
  • Мемлекеттік және орыс тілдерін меңгеру, іскерлік хат алмасу және келіссөздер жүргізу;
  • Дербес компьютермен толық жұмыс жасай білу, Internet, Microsoft Office – Word тәжірибелі пайдаланушысы; міндетті: сенімді Excel пайдаланушысы (Жиынтық кестелер, формулалар, сүзгілер, графиктер, диаграммалар);
  • Facebook, Instagram, "WhatsApp Messenger", "Telegram Messenger" әлеуметтік желілері мен мобильді қосымшаларын белсенді пайдалану;

Іріктеуге қатысушылардың артықшылықтары: әйелдер қауымдастықтарында және үкіметтік емес ұйымдарда жұмыс тәжірибесінің болуы, іс-шараларды, форумдар мен конференцияларды ұйымдастыруда жұмыс істеу дағдылары, әлеуметтік желілер маркетингінде (SMM) тәжірибенің болуы.

Қажетті құжаттар тізімі:

* жеке куәліктің көшірмесі;

* 2-Қосымшаға сәйкес нысан бойынша менеджер-кеңесшісі ретінде іріктеуге қатысуға өтінім;

* "2021-2025 жылдарға арналған кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі Ұлттық жоба" шеңберінде менеджер-кеңесшісін іріктеу тәртібіне 3-Қосымшаға сәйкес нысан бойынша ізденушінің сауалнамасы;

* еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы/еңбек шарты және/немесе техникалық ерекшелігі бар өтеулі қызмет көрсету шарты;

* білім туралы дипломның көшірмесі;

Өтінім нысанын, сауалнаманы және іріктеуге қатысу шарттарын (қаржылық емес қолдау шаралары туралы Ережеге сәйкес) Астана қаласы Кәсіпкерлер Палатасының кеңсесінде мына мекенжай бойынша алуға болады: Астана қаласы, Бауыржан Момышұлы даңғылы 2/11, 112-каб қағаз жеткізгіште не электрондық пошта арқылы сұрау салу бойынша электрондық түрде n-finsupport.nqz@atameken.kz поштасына жіберуге болады,

ӨКП-дағы байланыс тұлғалары Талгатов Дархан, +7 702 418 29 77.

Өтінімдер 2023 жылғы 16 ақпан сағат 18.00-ге дейін қабылданады.

«Astana» ӘКК» АҚ «Astana» ӘКК» АҚ-мен жер учаскілерін ұсыну Ережелеріне» сай «Нұр-Сұлтан қаласында көше саудасын жүргізуге арналған павильондарды орналастыру» (бұдан әрі-Жоба) жобасы аясында жер учаскілерін алуға өтініштер қабылдау басталғандығын хабарлайды.

Жобаға қатысу туралы өтініштер 2020 жылдың «13» наурызы мен 2020 жылдың«2» сәуірі таңғы сағат 8-ге дейін  www.gosreestr.kz порталында қабылданады.

Сауда жеңімпазы қосалқы жалгерлік туралы келісім-шарт жасау мақсатында 5 (бес) жұмыс күні ішінде «Astana» ӘКК» АҚ төмендегі құжаттарды ұсынуы қажет:

Жеке кәсіпкерлер үшін:

  1. жеке кәсіпкердің тіркелгенін растайтын құжат;
  2. жеке кәсіпкердің жеке куәлік көшірмесі; 
  3. жеке кәсіпкердің есеп айырысу шоты бар туралы банк анықтамасы;
  4. өкілдің өкілеттігін растайтын құжат (қажет болған жағдайда);
  5. 50 АЕК көлемінде кепілдік жарнаның аударылғанын растайтын төлем құжаты.

Заңды тұлғалар үшін:

  1. заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама, олардың филиалдары мен өкілдіктерін есептік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтама; 
  2. бірінші басшыны тағайындау туралы шешімнің көшірмесі;
  3. заңды тұлғаның бірінші басшысына жасалған бұйрықтың көшірмесі; 
  4. өкілдің өкілеттігін және жеке басын растайтын құжат (қажет болған жағдайда);
  5. заңды тұлғаның ағымдағы есеп айырысу шоты бар туралы банк анықтамасы;
  6. 50 АЕК көлемінде кепілдік жарнаның аударылғанын растайтын төлем құжаты.

Тікелей келісім жасаудан үміткер кәсіпкерлік субъектілері (жеке кәсіпкер, заңды тұлға) жоғарыда көрсетілген құжаттармен бірге тізімде жария етілген жер телімдері бойынша қосымша 2010 және 2020 жылдар аралығында қатысушыға жер телімін жалға беру туралы Әкімдік Қаулысын (бұдан әрі – Қаулы) қоса өткізуі қажет. Өтініш беруші төменде көрсетілген мекен-жай бойынша өтініш пен жоғарыда аталған барлық құжаттарды төмендегі мекен-жайға тапсыруы қажет.

Мүлікті жалға беру электронды сауданы өткізу Регаламентімен мемлекеттік мүлік реестірінің веб-порталында төмендегі сілтеме бойынша танысуға болады: https://e-auction.gosreestr.kz/p/ru/auction-infos/ea-reglament/Files/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0-%D0%A1%D0%9F%D0%9A.htm

Жер участкелерінің тізімі 

Конкурс өткізу бойынша және өтініш қабылдау бойынша «Astana» ӘКК» АҚ хабарласыңыз: тел. 8(7172) 61-35-54, мекен-жайы: Нұр-Сұлтан қаласы, Сарыарқа ауданы, Ә. Мамбетов көшесі, 24., каб:602 (қызмет көрсету уақыты сағат 9:00-ден 18:30-ге дейін).

Электронды порталдың техникалық қолдау телефондары: 55-29-81 (ішкі нөмір: 110, 112, 119).

Нұр-Сұлтан қаласының Кәсіпкерлер палатасы 13 қарашада Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен «Өнімді жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 - 2021 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының екінші бағыты» аясында "Бастау Бизнес" жобасын қолдау үшін аймақтық үйлестіруші мен консультанттарды іріктеудің басталғаны туралы хабарлайды. 2018 жыл № 746.

Өтінімдер 2020 жылдың 17 наурызында сағат 18.00-ге дейін қабылданады.

Іріктеуге қатысушыларға қойылатын талаптар:

            1. Қазақстан Республикасының азаматтығы;

            2. жоғары білім (заң, экономикалық, қаржылық);

            3. соттылықтың болмауы;

            4. жұмыс өтілі: кемінде 3 жыл;

            5. мемлекеттік және орыс тілдерін білу, іскери хат алмасу және келіссөздер жүргізу

            6. ДК, Интернет, Microsoft Office - Word тәжірибелі қолданушысы; МАҢЫЗДЫ АҚПАРАТ: сенімді Excel қолданушысы (негізгі кестелер, формулалар, сүзгілер, графиктер, диаграммалар);

            7. «gmail.com» электрондық мекен-жайының болуы;

            8. «WhatsApp Messenger», «Telegram Messenger», «Facebook», «Instagram» әлеуметтік желілері мен мобильді қосымшаларын белсенді пайдалану;

            9. Қаржы институттарында және / немесе мемлекеттік органдарда ШОБ қолдау, дамыту, несиелеу, рұқсат беру құжаттары және жер қатынастары саласындағы тәжірибесі, «Бастау Бизнес» жобасында кемінде 2 (екі) жыл қызмет көрсету тәжірибесі құпталады. «Немесе« Жас құсық »

            Жобаны қолдау бойынша консультанттардың функционалдық міндеттеріне мыналар кіреді:

            1. мақсатты аудиторияны, оның ішінде жұмыссыздарды, аз қамтамасыз етілген көп балалы отбасыларды, аз қамтылған еңбекке қабілетті мүгедектерді, оралмандарды жобаның мақсаттары мен міндеттері туралы хабардар етуге / кеңес беруге қатысу.

            2. ӨПП-нің аймақтық филиалында өтініштерді жинау барысында өтініш берушілерге «Атамекен» академиясы жүйесінде тексеруге көмектеседі:

            3. талапкерлерді тіркеу және оқу үшін топ құру;

            4. жұмыспен қамту орталығымен өзара әрекеттесу бойынша кеңес беру (жұмыспен қамту орталығына жолдама алу);

            5. оқытуға қатысушыларды жеткізу тізбегіне интеграциялау үшін кәсіпорындар туралы мәліметтер базасын құру бойынша аудан / қаланың маркетингтік зерттеулеріне бірлесіп қатысу;

            6. жобаның мәртебесін анықтай отырып, 2017-2019 жылдары оқыған қатысушылардың тізімін бақылау және «Атамекен» академиясының жүйесіне енгізу;

            7. қызметті қалпына келтіруге немесе кеңейтуге, сату тізбегіне интеграциялауға және т.б. бағытталған жобаның мәртебесіне байланысты жобаны қолдаудың жеке іс-қимыл жоспарын талдау және әзірлеу.

            8. Жобаны жаңа деңгейге көтеруге және қолдауға бағытталған консультативтік-кеңесші органның қызметін ұйымдастыру:

            - аудандық деңгейде мемлекеттік органдардың қатысуын талап ететін мәселелерді қарастыру үшін РФ директорының, бизнес-жаттықтырушының қатысуымен МжБ-мен кездесулер ұйымдастыру;

            - жұмыс органымен тренингке қатысушыларға кеңес беру;

            - аймақтық және республикалық деңгейдегі оқу орындарында қолдауды қажет ететін оқытуға қатысушылардың проблемалық мәселелерінің хаттамалары мен тізілімдерін қалыптастыру;

            - аймақтық MPE-дегі кездесулерді өткізу үшін материалдарды РПФ-қа жіберу;

            - қатысушының проблемалық мәселелерін қарау процесін қолдау (қосымша материалдарды ұсынумен қайта қарау (қажет болған жағдайда), АЭС-те әрі қарай шешім қабылдау үшін жолдау);

            - өзара әрекеттесу және қатысушыларға проблемалық мәселелерді қарау кезеңдері туралы уақтылы хабарлау.

            9. жоба бойынша қажетті ақпаратты жиілікпен және т.б. ұсыну (айлық, тоқсандық, жылдық есептер).

           

Қажетті құжаттар тізімі:

            1. өтініш көшірмесі;

            2. өтініш берушінің сауалнамасының көшірмесі (белгіленген үлгі бойынша);

            3. жеке куәлік көшірмесі;

            4. білімі туралы дипломның көшірмесі (оған қосымша жоқ);

            5. еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы / еңбек шарты және / немесе қызмет көрсетуге арналған шарт.

Іріктеуге қатысу өтінімдері мен шарттарын Нұр-Сұлтан қаласы, Республика даңғылы, 24, 2 қабат, Кәсіпкерлер палатасының кеңсесінде алуға болады, тел.: 8 (7172) 91-90-87, қағаз түрінде немесе сұраным бойынша: z.akhmetova@atameken.kz

Нұр-Сұлтан қалалық кәсіпкерлер палатасының байланыс тұлғасы: Ахметова З.,

тел. 91-90-87 бал 8 (701) 374-99-91.

 Хабарландыру күні - 2020 жылдың 10 наурызы.

 

 

 

 

Нұр-Сұлтан қаласының Кәсіпкерлер палатасы тұрғындардың әлеуметтік осал топтарына жататын кәсіпкерлік субъектілері арасында көше саудасы объектілерін орналастыру үшін жер учаскелерін бөлу бойынша Регламентке сәйкес жеке кәсіпкерлердің бөлінуі ықтимал жер учаскелері бойынша ұсыныстарымен бірге өтініштерді қабылдауды бастайды.

Регламент бойыншахалықтыңәлеуметтікосалтоптарына:

1) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушылары;

2) Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына теңестірілген адамдар;

3) 1, 2 және 3 топтағы мүгедектер;

4) мүгедек балалары бар немесе тәрбиелеп отырған отбасылар;

5) кәмелет жасына толғанға дейін ата-аналарынан айырылған жиырма тоғыз жасқа толмаған жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар;

6) «Алтын алқа» және «Күміс алқа» алқалары мен марапатталған немесе бұрын «Батыр ана» атағыналған, сондай-ақ I, II және III дәрежелі «Анадаңқы» ордендері мен марапатталған көпбалалыаналар;

7) мемлекетті немес қоғамдық міндеттерді, әскери қызметті орындау кезінде, ғарыш кеңістігіне ұшуды дайындау немесе жүзеге асыру кезінде, адам өмірін құтқару кезінде, құқық тәртібін қорғау кезінде қаза тапқан (қайтысболған) адамдардың отбасылары;

8) толық емес отбасылардың, аз қамтылған отбасылар ішінен.

Регламентке сәйкес квота бойынша жер учаскелерін бөлу рәсімі бірнеше кезеңнен тұрады.

Бастапқы кезеңде квота бойынша бөлу үшін берілуі ықтимал жер учаскелерін қалыптастыру қажет.

Осыған байланысты, халықтың әлеуметтік жағынаносалтоптарына жататын Нұр-Сұлтан қаласының жеке кәсіпкерлерін коммерциялық объект
(сауданысанын) орнатуды жоспарлап отырған жер учаскелері бойынша                     (24 м2 аспау тиіс) ұсыныстар беруді сұраймыз.

Ұсыныстар еркін нысанда жіберіледі және келесі мәліметтерді қамтуы тиіс:

- құрылыстардың, объектілердің, көшелер қиылыстарына байланыстыра отырып, жер учаскесінің орналасқан жерінемесеоның орналасқан жерінанықтауға мүмкіндік беретін басқа да мәліметтер;

- жер учаскі схемасын www.genplan.saulet.astana.kz сайттаналуға не басқа интернет ресурстар;

- көшелердің, объектілердің немесе құрылыстардыңқиылыстарына байланыстырылған жер дегі жер учаскесінің фотосуреттері.

Қызметтүрлері:

- стационарлы емес сауда-саттық (көкөністер, жемістер- жидектер);

- дайынөнімдердісату (сусындар, балмұздақ, фаст-фуд);

- гүлпавильондары;

- тамақөнімдерінсату (нан-тоқаш, сүт, шұжықөнімдері);

- тамақөнімдерінсату (ет, сүт, балықөнімдері);

- техникалықсервистеробъектісі;

- газет дүңгіршегі;

- кәдесыйөнімдерінсату;

- тұрмыстыққызметкөрсетунысаны (аяқкиімжөндеу);

- балалардың бос уақытынұйымдастыру;

- жалға беру пунктілері.

Өтінімдер 12.02.2020 ж. бастап 13.03.2020 ж. дейін мына мекен-жай бойынша қабылданады: Нұр-Сұлтан Қ., Қошқарбаев көшесі, 29, "Iqala" қалалық қызмет көрсету орталығы, 2 қабат, Бизнеске арналған үкімет, (жұмыс уақыты: сағат 9:00-дан 18:00-ғе дейін, Дс-Жм, түскі үзіліс 13.00-14.00), тел. 8 (7172) 53-77-19, askarovakarla@mail.ru.

Нұр-сұлтан қаласының кәсіпкерлер палатасы "Бизнестің жол картасы-2025" бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасының "Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылық емес шаралары" төртінші бағыты аясында "кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдау"құралы бойынша бизнеске келесі қызметтерді көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдерді іріктеу басталғаны туралы хабарлайды:
1. бухгалтерлік және салықтық есепке алуды жүргізуге, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасауға байланысты қызметтер;
2. заң мәселелері және конкурстық (тендерлік) рәсімдер жөніндегі қызметтер.
3. маркетинг мәселелері бойынша қызметтер.
4. қаржыландыру және мемлекеттік қолдау шараларын алу мәселелері жөніндегі қызметтер.

Өтінімдер 2022 жылғы "19" қаңтар сағат 17.00-ге дейін қабылданады.

Іріктеуге қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптары:

✔️жоғары білімнің болуы;
✔️мемлекеттік және орыс тілдерін білу;
✔️консалтингтік қызметтер көрсету нарығында тәжірибенің немесе тиісті түрі бойынша кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
✔️дербес компьютерді еркін меңгеру.
Қажетті құжаттар тізімі:

1) жеке куәліктің көшірмесі;

2) ізденушінің белгіленген нысандағы сауалнамасы;

3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі
(еңбек кітапшасы / еңбек шарттары және / немесе өтеулі қызмет көрсету шарттары);

4) қосымшасы бар жоғары білім туралы дипломның нотариат куәландырған көшірмесі қоса берілуге тиіс.

5) наркологиялық диспансерден анықтама

6) психоневрологиялық диспансерден анықтама;

7) құжаттарды тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген № 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);;

8) соттылығының болмауы немесе болуы туралы анықтама;

9) соңғы 3 жұмыс орнынан ұсыныстар (бар болса).

Өтінім нысанын және іріктеуге қатысу шарттарын Нұр-сұлтан қаласы, Момышұлы даңғылы, 2/11 мекенжайы бойынша Нұр-сұлтан қаласының Кәсіпкерлер палатасының кеңсесінде алуға болады, құжаттарды қағаз жеткізгіште не электрондық пошта арқылы беру darhan2604@mail.ru электронды түрде.
Палатаның байланысушы тұлғасы Талғат Дархан, +7 702 418 2977.

Хабарландыру күні: 11.01.2022 ж.

Нұр-Сұлтан қаласының Кәсіпкерлер палатасы «Бизнестің жол картасы-202» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасының «Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылық емес шаралары» төртінші бағыты аясында «Кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдау» құралы бойынша бизнеске келесі қызметтерді көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдерді іріктеу басталғаны туралы хабарлайды:

1. бухгалтерлік және салықтық есепке алуды жүргізуге, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасауға байланысты қызметтер;

2. заң мәселелері және конкурстық (тендерлік) рәсімдер жөніндегі қызметтер;

3. маркетинг мәселелері бойынша қызметтер;

4. қаржыландыру мәселелері және мемлекеттік қолдау шараларын түсіндіру жөніндегі қызметтер.

Өтінімдер 2021 жылдың «14» желтоқсанның сағат 17:00-ке дейін қабылданады.

Іріктеуге қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптары:

  • жоғары білімінің болуы;
  • мемлекеттік және орыс тілдерін білу;
  • консалтингтік қызметтер көрсету нарығында тәжірибенің немесе тиісті түрі бойынша кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
  • жеке компьютерді еркін меңгеру.

Қажетті құжаттар тізімі:

1) жеке куәліктің көшірмесі;

2) ізденушінің белгіленген нысандағы сауалнамасы;

3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы/еңбек шарттары және/немесе өтеулі қызмет көрсету шарттары);

4) қосымшасы бар жоғары білім туралы дипломның нотариалды куәландырылған көшірмесі;

5) наркологиялық диспансерден анықтама;

6) психоневрологиялық диспансерден анықтама;

7) құжаттарды тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген №086/у (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) соттылығының болмауы немесе болуы туралы анықтама;

9) соңғы 3 жұмыс орнынан ұсыныстар.

Өтінім нысанын және іріктеуге қатысу шарттарын Нұр-Сұлтан қ., Момышұлы даңғылы, 2/11 мекенжайы бойынша орналасқан Нұр-Сұлтан қаласы бойынша Кәсіпкерлік палатасының кеңсесінде алуға болады, құжаттарды қағаз жеткізгіште немесе электронды түрде zh.shyngysbayeva@atameken.kz электрондық пошта арқылы беруге болады. Палатаның байланыс тұлғасы Шынгысбаева Жанар, кәсіпкерлікті қаржылық емес қолдау бөлімінің бастығы,  8 707 40 40 162

Жарияланған күні: 06.12.2021 ж.

Нұр-Сұлтан қаласының Кәсіпкерлер палатасы «Бизнестің жол картасы-202» бизнесті қолдау мен дамытудың мемлекеттік бағдарламасының «Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылық емес шаралары» төртінші бағыты аясында «Кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдау» құралы бойынша бизнеске келесі қызметтерді көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдерді іріктеу басталғаны туралы хабарлайды:

1. бухгалтерлік және салықтық есепке алуды жүргізуге, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасауға байланысты қызметтер;

2. Мемлекеттік сатып алуға, ұлттық компаниялар мен жер қойнауын пайдаланушылардың сатып алуына байланысты қызметтер.

Өтінімдер 2021 жылдың «21» маусымның сағат 17:00-ке дейін қабылданады.

Іріктеуге қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптары:

  • жоғары білімінің болуы;
  • консалтингтік қызметтер көрсету нарығында тәжірибенің немесе тиісті түрі бойынша кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
  • мемлекеттік және орыс тілдерін білу;
  • жеке компьютерді еркін меңгеру.

 Қажетті құжаттар тізімі:

1) жеке куәліктің көшірмесі;

2) ізденушінің белгіленген нысандағы сауалнамасы;

3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы/еңбек шарттары және/немесе өтеулі қызмет көрсету шарттары);

4) қосымшасы бар жоғары білім туралы дипломның нотариалды куәландырылған көшірмесі;

5) наркологиялық диспансерден анықтама;

6) психоневрологиялық диспансерден анықтама;

7) құжаттарды тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген №086/у (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8)соттылығының болмауы немесе болуы туралы анықтама;

9) соңғы 3 жұмыс орнынан ұсыныстар.

Өтінім нысанын және іріктеуге қатысу шарттарын Нұр-Сұлтан қ., Момышұлы даңғылы, 2/11 мекенжайы бойынша орналасқан Нұр-Сұлтан қаласы бойынша Кәсіпкерлік палатасының кеңсесінде алуға болады, құжаттарды қағаз жеткізгіште немесе электронды түрде g.aituarova@atameken.kz электрондық пошта арқылы беруге болады.

Палатаның байланыс тұлғасы Мухамеджанова Гаухар, кәсіпкерлікті қаржылық емес қолдау бөлімінің бастығы,  8 700-794-03-05 (жарияланған күні  11.06.2021 ж.)

2021 жылдың 26 сәуірінен бастап «Бастау Бизнес» жобасы аясында кәсіпкерлік жүргізу негіздеріне арналған оқытудың тегін курстары басталатын болады.
Халықты жұмыспен қамту орталықтарында тіркелген-тіркелмегеніне қарамастан жұмыссыз адамдар, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын жұмыспен қамтылған адамдардың жекелеген санаттары оқыту қатысушылары болып табылады, оның ішінде:
- ауылдық елді мекендерде, қалаларда, оның ішінде моно және кіші қалаларда тұратын адамдар;
- мүгедектер, егер медициналық қорытынды бойынша денсаулығы еңбек міндеттерін орындауға кедергі келтірмесе не олардың денсаулығына және (немесе) басқа адамдардың еңбек қауіпсіздігіне зиян келтірмесе;
- зейнеткерлік жасқа жетпеген елу жастан асқан адамдар;
- сондай-ақ NEET санатындағы жастар;
- табысы аз және/немесе көпбалалы отбасылардың мүшелері;
- ауыл шаруашылығы кооперативтері және олардың «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағында белгіленген зейнеткерлік жасқа жетпеген мүшелері;
- қоныс аударушылар және оралмандар.
    Оқу мерзімі 21 күннен аспайды. Оқыту қорытындысы бойынша бағдарлама қатысушыларына сертификат беріледі.
Жоба шеңберінде оқыту үшін қатысушылар халықты жұмыспен қамту орталықтарына жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін қоса бере отырып, оқудан өту туралы өтінішпен жүгінуі тиіс. Халықты жұмыспен қамту орталықтары үміткердің мәртебесін жобаның нысаналы тобына сәйкестігі расталған жағдайда оқуға жолдама береді.
Өтініш беруші https://atameken.co сайтына электрондық-цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) арқылы тіркелу үшін және одан әру оқыту топтарына қабылдану үшін оқуға жолдамамен "Атамекен" ӨКП немесе оның аудандық және қалалық филиалдарына кеңес алуға жүгінеді.
Толық ақпарат алу үшін Нұр-Сұлтан қаласы, Алматы ауданы, Б. Момышұлы даңғылы 2/11, 1 қабат, Avenue БО кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығына хабарласу қажет.

«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер Палатасы (бұдан әрі – ҰКП) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы № 746 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған «Еңбек» мемлекеттік бағдарламасының екінші бағыты шеңберінде «Бастау Бизнес» жобасының бизнес-жаттықтырушысы мен кеңесшісі қызметтерін көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдер іріктеуді жүргізудің басталғаны туралы хабарлайды.

Бизнес-жаттықтырушыға қойылатын талаптар:

- жасы 26 және одан жоғары;

- жоғары экономикалық білімінің болуы;

- ШОБ-ты дамыту мен қолдауға байланысты салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;

- соттылықтың болмауы;

- қазақ тілін білу;

- ШОБ мемлекеттік қолдау шараларын, оның ішінде ісін жаңа бастаған кәсіпкерлерді қаржылық қолдау шараларын білу;

- қаржылық модельдеу негіздерін білу (бизнес-жоспар құру);

- нарықтық экономика, кәсіпкерлік негіздерін және бизнес негіздерін, сондай-ақ ауылдағы нарықтың ерекшелігін және бизнестің негізгі түрлерін білу;

- салық заңнамасын білу;

- маркетинг және маркетингтік зерттеулер туралы білім;

- жоғары коммуникативтік құзыреттіліктер, оның ішінде менторлық/коучинг дағдылары, ұатысушылармен «кері байланыс» құра білу;

- командада жұмыс істей білу және мемлекеттік органдармен және жоба серіктестерімен өзара қарым-қатынас жасай білу;

- бизнес-жаттықтырушының (ментордың) кәсіби әдеп нормаларына сәйкестігі және тайталасу жағдайларында стресске орнықтылығы. 

Қажетті құжаттар тізімі:

- түйіндеме және сауалнама (үлгі бойынша ӨКП-на);

- жеке куәлігі;

- жоғары білім туралы диплом, сертификаттар;

- жұмыс тәжірибесін растайтын еңбек кітапшасы, азаматтық-құқықтық шарттар;

Өтінімдер 2021 жылғы 16 наурыз сағат 18.00-ге дейін cvbastaujoba@gmail.com  электрондық поштасына қабылданады.

Консультантқа қойылатын талаптар:

- Қазақстан Республикасының азаматтығы;

  • жоғары білім (заңгерлік, экономикалық, қаржылық, техникалық);
  • соттылықтың болмауы;
  • жұмыс тәжірибесі: кемінде 3 жыл;
  •  мемлекеттік және орыс тілдерін білу, іскерлік хат алмасу және келіссөздер дағдылары;
  • тәжірибелі компьютер, Internet, Microsoft Office-Word пайдаланушысы,; МІНДЕТТІ: сенімді Excel пайдаланушысы (жиынтық кестелер, формулалар, сүзгілер, графиктер, диаграммалар);
  •  «gmail.com» электрондық пошта мекенжайының болуы;
  • «Facebook», «Instagram», «Telegram Messenger», «WhatsApp Messenger» әлеуметтік желілері мен мобильді қосымшаларын белсенді пайдалану;

- қаржы институттарында және/немесе мемлекеттік органдарда ШОБ субъектілерін қолдау, дамыту, несие беру, рұқсат беру құжаттары және жер қатынастары саласында жұмыс тәжірибесінің, сервистік қызметтер көрсету саласында кемінде 2 (екі) жыл, жобада немесе «Жас кәсіпкер» жобасында жұмыс тәжірибесінің болуы құпталады.

Ескерту: ӨКП қолдаухаты бойынша жобаның аудандық деңгейдегі кеңесшісі үшін заң, экономикалық, қаржы және техникалық бағыттар бойынша арнаулы орта білімінің болуына жол беріледі.

Қажетті құжаттар тізімі:

- түйіндеме және сауалнама (үлгі бойынша ӨКП-на);

- жеке куәлігі;

- жоғары/арнайы орта білімі туралы диплом;

- жұмыс тәжірибесін растайтын еңбек кітапшасы, азаматтық-құқықтық шарттар;

- бар болған жағдайда сертификаттар;

Өтінім нысанын және жобаның бизнес-жаттықтырушылары мен кеңесшілерін іріктеуге қатысу шарттарын ҰКП сайтында көрсетілген мекенжайлар бойынша облыстық ӨКП кеңсесінен алуға болады (жауапты тұлға – ӨКП қаржылық емес қолдау бөлімінің бастығы).

Өтінімдер 2021 жылғы 16 наурыз сағат 18.00-ге дейін ӨКП-да Нұр-Cұлтан қаласы, Момышұлы даңғылы 2/11, Avenue БО мекенжайы бойынша қабылданады.

ӨКП байланыс тұлғалары:  кәсіпкерлікті қаржылық емес қолдау бөлімінің бастығы Мұхамеджанова Гаухар, 8 (700) 794-03-05.

 

"Бизнестің жол картасы-2025" бизнесті қолдау және дамыту мемлекеттік бағдарламасының "Кәсіпкерлікті қолдаудың қаржылық емес шаралары" төртінші бағыты аясында "кәсіпкерлік қызметті жүргізуді сервистік қолдау" компоненті бойынша бизнеске қызмет көрсету үшін Қазақстан Республикасының азаматтарынан өтінімдер іріктеудің басталғаны туралы хабарлайды:
1. Бухгалтерлік және салық есебін жүргізуге, сондай-ақ статистикалық есептілікті жасауға байланысты мәселелер бойынша Менеджер– кеңесші;
2. маркетинг сұрақтары бойынша қызметтер;
    3. мемлекеттік сатып алуларға, ұлттық компаниялар мен жер қойнауын пайдаланушылардың сатып алуларына байланысты қызметтер;
4. мемлекеттік сатып алуға, ұлттық компаниялар мен жер қойнауын пайдаланушылардың сатып алуларына байланысты қызметтер.
Өтінімдер 2020 жылғы «20» шілде 18.30  дейін қабылданады.
Іріктеу қатысушыларына қойылатын біліктілік талаптары:
1. жоғары білімнің болуы;
2. консалтингтік қызмет көрсету нарығында тәжірибесінің болуы немесе тиісті түрі бойынша кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы (бухгалтер позициясына проф. бухгалтер сертификатының болуы - міндетті түрде);
3. мемлекеттік және орыс тілдерін білу;
4. дербес компьютерді еркін меңгеру.
Қажетті құжаттар тізімі:
1) жеке куәліктің көшірмесі;
2) белгіленген нысан бойынша ізденушінің сауалнамасы;
3) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек кітапшасы/еңбек шарты және/немесе ақылы қызмет көрсету шарты.
4) қосымшасы бар жоғары білімі туралы дипломның нотариалды куәландырылған көшірмесі.
5) наркологиялық диспансерден анықтама;
6) психоневрологиялық диспансерден анықтама;
7) денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес № 086/е нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды);
8) соттылығының болмауы немесе болуы туралы анықтама;
9) соңғы 3 жұмыс орнынан ұсынымдар;
Өтінім нысанын және іріктеуге қатысу шарттарын Нұр-Сұлтан қаласының КП кеңсесінде мына мекен-жай бойынша алуға болады: Нұр-сұлтан, Р.Қошқарбай даңғылы, 29/1, 2 қабат, қағаз тасымалдағышта немесе электрондық пошта арқылы z.akhmetova@atameken.kz жауабын оқу
Палатаның байланыс тұлғасы Ахметова З., кәсіпкерлікті қаржылай емес қолдау бөлімінің бастығы, ұялы тел. 8(701)374-99-91.

 

2020 жылдың 10 маусымнан бастап «Бастау Бизнес» жобасы аясында кәсіпкерлік жүргізу негіздеріне арналған оқытудың тегін курстары басталатын болады.

Бұл жылы қабылданған карантиндік шараларды ескере отырып, "Atameken Academy" онлайн платформасы арқылы қашықтықтан онлайн-оқыту қарастырылған.  

Халықты жұмыспен қамту орталықтарында тіркелген-тіркелмегеніне қарамастан жұмыссыз адамдар, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын жұмыспен қамтылған адамдардың жекелеген санаттары оқыту қатысушылары болып табылады, оның ішінде:

- ауылдық елді мекендерде, қалаларда, оның ішінде моно және кіші қалаларда тұратын адамдар;

- мүгедектер, егер медициналық қорытынды бойынша денсаулығы еңбек міндеттерін орындауға кедергі келтірмесе не олардың денсаулығына және (немесе) басқа адамдардың еңбек қауіпсіздігіне зиян келтірмесе;

- зейнеткерлік жасқа жетпеген елу жастан асқан адамдар;

- сондай-ақ NEET санатындағы жастар;

- табысы аз және/немесе көпбалалы отбасылардың мүшелері;

- ауыл шаруашылығы кооперативтері және олардың "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағында белгіленген зейнеткерлік жасқа жетпеген мүшелері;

- қоныс аударушылар және оралмандар.

         Оқу мерзімі 21 күннен аспайды. Бағдарлама қатысушыларына сертификат беріледі.

Жоба шеңберінде онлайн-оқыту үшін қатысушылар халықты жұмыспен қамту орталықтарына жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін қоса бере отырып, оқудан өту туралы өтінішпен жүгінуі тиіс. Халықты жұмыспен қамту орталықтары үміткердің мәртебесін жобаның нысаналы тобына сәйкестігі расталған жағдайда оқуға жолдама береді.

Өтініш беруші "Атамекен" ӨКП - не немесе оның аудандық және қалалық филиалдарына оны оқудан өту үшін топқа қабылдауды өтінеді.

Сонымен қатар, үміткер өз бетінше сілтеме бойынша онлайн-өтінімді қалыптастыра алады https://atameken.co/ru/course-bastau жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін және халықты жұмыспен қамту орталығынан жолдаманы жүктеу керек.

Толық ақпарат алу үшін Нұр-Сұлтан қаласы бойынша кәсіпкерлерге қызмет көрсету орталығына келесі мекен-жайлар бойынша хабарласуға болады: Б.Момышұлы даңғылы, 2/11 және Кошкарбаева даң-лы, 29, 2 қабат,  8(7172) 53-77-19 номері.

Аккредиттеуге аймақтық, салааралық және салалық, сондай-ақшағын, орта және ірі кәсіпкерліктің қауымдастықтары шақырылады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі жарнама жарияланған сәттен басталады және 2018 жылдың  8 ­­­­қыркүйегінде аяқталады.

Қажетті құжаттар тізімі:

  1. Ережелердің 1 Қосымшамен белгіленген нұсқадағы  қауымдастықтың мүдделерін сенімхатсыз қорғауға уәкілетті басшысы немесе сенімхат бойынша өкілі бар тұлға (сенімхат көшермесін қоса беру қажет) қол қойғанөтініш;
  2. қауымдастықтың іс-әрекеті туралы есеп және қауымдастықтың белгіленген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;
  3. қауымдастық мүшелерінің тізімі;
  4. қауымдастықтың аты-жөні мен атқарып отырған лауазымдары көрсетілген штат қызметкерлерінің тізімі;

Рәсімдеуге арналған құжаттар пакеті қағаз жүзінде немесе электрондық түрде Палата дирекциясына мына мекен-жай бойынша жіберілуі керек: Астана қаласы, Достық көшесі, 18 («Мәскеу» бизнес орталығы), 9-қабат, 90-бөлме немесе e-mail бойынша: d.mustafina@atameken.kz. Байланыс телефоны: +7 7172 919 084

Ережелердің мәтінімен және өтінішпен келесі сілтеме арқылы өтіп танысуға және оны жүктеуге болады: http://atameken.kz/ru/pages/127-doku,IV тармақ, 3 бөлім.

«Astana» ӘКК» ҰК» АҚ «Астана қаласында көше саудасын жүргізуге арналған павильондарды орналастыру» жобасы аясында  22.05.2017  жылғы «Astana» ӘКК» ҰК» АҚ  жер учаскілерін беру ережелеріне сәйкес жер учаскелерін жалға алу келісім-шарттарын алуға өтініштер қабылдауды бастады.

Өтініштер ағымдағы жылдың 5 ақпанынан 19 ақпанына дейін  http://new.smart.astana.kz/  сайтында қабылданады.  

Жер телімін алуға өтінішке  келесі құжаттар қосымша тіркеледі:

1) жеке кәсіпкердің қызмет түрі көрсетілген тіркеу жөніндегі куәлігінің көшірмесі/заңды тұлғаның мемлекеттік тіркеуден өткендігі жөнінде анықтама; 

2) жеке куәлік көшірмесі (жеке кәсіпкердің, директордың);

3) заңды тұлғаның жарғы көшірмесі;

4) өкілдің өкілеттігін растайтын құжат (қажет болған жағдайда);

5) өтінімді беру кезінде салықтық қарызы жоқтығы туралы анықтама;

6) потенциалды қатысушының  жеке есеп айырысу шотынан бекітілген кепілдік жарнаны төлегенін растайтын банк белгісі қойылған төлем құжаты;

7) ЖК/ЖШС есеп шоты туралы банктен анықтама (50 АЕК көлемінде).

Өтінімдер тек кіші және орта кәсіпкерлік субъектілерінен қабылданады.

Кепілдік жарнаны аударуға арналған банк шотының деректемелері:

БСН:                  

101 040 011 375

ЖСК:                  

KZ56998BTB0000068239

Бенефициар банкі: 

АО НК «СПК «Astana»

БСК:                  

TSESKZKA

БСК:                  

16

Банк:

Филиал АО «Цеснабанк» город Астана

Протокол:

-Потенциалды қатысушылардың аукционға болмаса комиссиялық іріктеуге рұқсат беру туралы, немесе  олармен тікелей немесе желілік келісім жасау туралы;

- потенциалды қатысушыларға жер учаскелерін ұсыну әдісі туралы;

- Сайыстың немесе аукционның өту мерзімі, уақыты мен орны туралы

Протокол http://new.smart.astana.kz/ веб-порталында өтініштер қабылдау мерзімі аяқталғаннан күннен  кейінгі 3-5 күннен кешіктірілмей www.astana.gov.kz, www.astana-spk.kz интернет ресурстарында жария етіледі.

Сайыстың өткізілу тәртібі мен өтініштер беру туралы қосымша ақпарат алу үшін «Astana» ӘКК» ҰК» АҚ хабарласуға болады.

Астана қаласы, Есіл ауданы, Д.Қонаев көшесі, 8. каб.1413, телефон: 8(717) 261-35-54, Д.Конаева, д.8, каб. 1413.

Еншілес ұйымдар

Серіктестер